Regisztráljon most!
 


Visszahívást kérek!
 
 


Válságkezelés brandépítéssel

A gazdasági válságot követő építőipari fellendülés a lakáspiaci ingatlanfejlesztők számára is új helyzet volt, amelyben új és gyors válaszokra volt szükség. A mostani fellendülést megelőzően hosszú ideig gyakorlatilag nem indultak új lakáspiaci projektek, a válság időszakában pedig sok eladásra készült lakás nem kelt el. Az akkor a piacon jelenlévő fejlesztők közül a válságot csak kevesen vészelték át, de számukra a 2016-os év új piaci lehetőségeket hozott. Az eladatlan lakások lassan elkeltek, a kereslet helyreállt, és bár a vásárlási kedvre a CSOK és az 5%-ra csökkentett áfa is hatott, az emberek gondolkodásmódja is megváltozott. A lakásvásárlás újra jó befektetés lett, és végre elindulhatott az építkezés. Földi Tibor, a Cordia Zrt. vezérigazgatója a Cordia válságkezelési módszereiről és a lakáspiac jövőjéről beszélgetett az Építészfórum újságírójával.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható.

Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. További információkért kattintson!