A Cordia, Magyarország meghatározó lakásfejlesztőjének ernyőmárkája elnyerte a 17 tagú, független szakemberekből álló zsűri elismerését, a Superbrands díjat.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának PIPACS adatbázisa, amelyben több mint 180 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választották ki a 2011-es év hazai Superbrand-jeit. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.
A nemzetközi definíción túl, a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját.
Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. A minősítés, melyet a Cordia elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóinak, partnereinek.
„Amikor megtudtam, hogy a Cordia márka elnyerte az Supebrands díjat, nagyon örültem, hiszen jelen voltam a márka születésekor, s azóta is szívügyemnek tekintem, hogy munkatársaimmal a lehető legjobban meg tudjunk felelni hitvallásunknak: otthonok szívvel-lélekkel. A Corvin Sétány projektünkkel már számos ingatlanszakmai díjat nyertünk, örömünkre szolgál, hogy más szakmai szempontokat figyelembe véve is elismerik teljesítményünket. Ez az elismerés pozitív visszacsatolás számunkra, s megerősítés lehet ügyfeleinknek, hogy, ha a mi lakásaink mellett döntenek, nemcsak minőségében, de szolgáltatások tekintetében is ideális partnert választanak” – nyilatkozta Földi Tibor, a Cordia Zrt. vezérigazgatója.
Nemzetközi Superbrands Program
Több mint másfél évtizeddel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a programot Nagy-Britanniában. Céljuk kettős volt: a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára. A program azóta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 87 országában jelent különleges minősítést a Superbrands elismerés.
A programot megvalósító valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a „zsűrire”, ezért kizárólag magas szakmai elismertséggel rendelkező személyeket kérnek fel e munkára a megmérettetés szervezői.
A Superbrands-ről bővebben: www.superbrands.hu